Sjekkeskolen Nettkurs

Noe av det du lærer:

• Hvorfor det er viktig å ha en "gameplan" før du prater med jenter.
  • Hvorfor du istedet for å "sjekke om du har sjans på jenta" heller bør "sjekke om hun er noe for deg".
  • Hvorfor jenter ikke synes det er plagsomt å bli kontaktet, så lenge du gjør det på en hyggelig måte.
  • Hvorfor nervøsitet faktisk kan være en fordel.
  • Hvorfor "Hei" faktisk er den beste åpningsreplikken.
  • Hvordan jenter blir tiltrukket, og hvorfor de HATER at man er for ivrig for fort.
  • Hvordan du ber om telefonnummeret hennes på en måte som gir henne lyst til å gi det bort.
  • Hvorfor jenter ofte tenner på helt andre typer menn enn de blir sammen med, og hvordan du kan være en av de få som jenter BÅDE tenner på og har lyst på forhold med.
  • Hvordan kroppsspråket ditt avslører hvor i det sosiale hierarkiet du føler at du er, og hvorfor det for eksempel er attraktivt å lene seg inntil en vegg.
  • Hvordan du kan bruke ansiktet til å flørte ved å gi henne "blikk".
  • Hvorfor de to viktigste egenskapene jenter ser etter er "proaktivitet" og "ureaktivitet".

Sjekk ut

Vennligst dobbeltsjekk e-postadressen din.
Vi sender kvittering og annen viktig informasjon til denne e-posten.
Order summary

Sjekkeskolen Nettkurs

NOK 3.599
Forfaller i dag NOK 3.599
+ 1 payment

Betalingsinformasjon

Alle transaksjoner er sikret ved hjelp av 256-bit kryptering.

JpnXKHVBTEmxHXjwsDlJ_Pengene-tilbake.png